Nem értem, hogyan élnek ott lovigin

előző

Nem értem, hogyan lehet

Általában ez a „ünnepi ismétlés” Meg akartam mutatni valamilyen mese Bruges vagy Antwerp. De tegnap jött át az epikus anyaga Nyenyec Autonóm Körzet. Olvastam. Én, természetesen, sok volt a bolygón, egy csomó dolgot láttam, de a NAO általában néhány helyet nekem. Tinktúra besperspektivnyaka a hősiesség. Példátlan silischa előtt alá és Bruges, Madrid és a Milan.

Ebben a teljes sötétségben megértette nagyságát és sokféleségét a hazámat. Vajon ez minden isteni gondviselés.

Míg csikós Rádhiká várakozás tűnt számomra, hogy nem érdekel, hogy az emberek 80% -a "nem vagyok ki a vízből, és a szúnyogok. Ha hosszú ideig vállat von le a kezüket - lehetséges, hogy lesz az olasz. Ugyanez a szabály érvényes, amikor úgy dönt, hogy pisilni a tundra. Készítmények, amelyek megjelennek a levegőben, ő féltékeny Kandinszkij.
Radik átültetett én ATV, és ő maga követte söpört végig a tundra a fény sebességét.

Nem értem, hogyan lehet

Négy sertés ez a piramisok szerint elrendezett helyeken Giza mohát. Egy család, a második kapcsolódik szarvas (hogy a szúnyogok nem állította), a harmadik és a negyedik - gazdasági szükségszerűség.

Megyek. Spread az asztalra Monplaisir étel: keksz, alma, édességet.
Rádhiká élet tele eseményeket. Radik is töltött, aztán lett hajléktalan, kapott 4 gyerek és szintén sikeresen kódolva. Az alkoholizmus között a kis népek a Far North lyutuet, de ennek ellenére minden egyes kód kerül rögzítésre egy darab papírra. Nos, ha ez nem elég. A jelszót a wi-fi.

Nem értem, hogyan lehet

Feleség Nina felveti a sátorban 4 gyerek. Egyikük mindössze 4 hónap alatt. Mivel ez nem - nézett az életüket, nem értem. És ez a nyár. Télen, a másik pár cipőt. Nina a vizet a tóból, fűrészelés. Mindez nem sok gyötrő és fűrészelés férje. A legközelebbi központ civilizáció - 4 km séta a tundra, akkor egyet kell egy taxit.
Radik nagyon dicséri Putyin és felesége, panaszkodik mindenki másnak. Teáztunk ment vágni tűzifa. Azt fűrészelt nagyon gyorsan. Aztán ránézett hosszú a szarvas, kívánta látni, a híres nyenyec természeti csoda, amikor a szúnyogok ragadt a szarvas minden oldalról, és képesek rovására száma vedd fel, és végezze el az égen.

Beteg előestéjén legfiatalabb kell venni a kórházba. Elkezdtük összegyűjteni. Nina és Radik long babakocsi illik legalább ment.
És - megy előre az egész tundra! Az első, a legénység élén Radik. Akkor változott meg. És van egy hely, a tundrán trudnoprolaznye. Valahol húzta kocsi egyedül, én süllyedt bokáig sárban, felszínre, félt, hogy a kocsi összeomlana a pokolba.

Nem értem, hogyan lehet

A második napon úsztunk a régészek Pustozersk. És látni, és a régészek, hogy egy pillantást.
Harminc kilométer fel a Pechora elvitt minket a legsúlyosabb ember NAO, Jura.
Ünnepélyes és diadalmas „Régészek, ay!” Mi landolt a Pustozersk. Mert nem a megfelelő lábbeli - Jura hordozott minket minden magában. Már ebben az időben ő volt a mi őrangyala.

Nem értem, hogyan lehet

Mintegy Pustozersk. Ott volt valaha egy város. Nos, a város nem egy város, és Avvakum protopópa ide száműzték, és égett a végén. Így valószínűleg a város. A város most nem. Ez nem olyan mértékben, hogy nem tudok hinni, hogy ő egyszer volt. Csak egy régi temető, egy templom, egy remake és a régészek.

Az utolsó ember hagyta el a várost 1962-ben.

Arhelogi - az emberek érzelmi.
Ezek szórni kifejezések, mint a „fésű-bronzuletka” ZHPNF, nukleoszómákhoz, pehely, kés-szerű lemez, a kulturális réteg. Aztán egy-két pohárral, úgy döntött, hogy elhalasztja a feltárás holnapig. Ez a bolygó még legalább néhány titkot. Aztán megérkezett, fülét. Világossá vált, hogy a kulturális rétegek a földön ma nem lesz kevesebb.

Ittunk III Arhangelszk konferencia és toltuk le a száját.

Nem értem, hogyan lehet

A faluban a szája a Pecsora partján népszámlálási 22 fő, valamint egy 2-Nyenyec alkoholisták, és nem 8,5 embereket.
A folyó falu benyomását teljes feladását. De a jelenléte a vegyesbolt húz helyzetet. A kapuit néz megfiatalodott Medvegyev elnök. Úgy tűnik, a legfrissebb híreket is kapott hosszú ideig. Azt akartam, hogy menjen minden otthon a hírt, hogy a világ egy győzelem.

Ő él a szája a híres Sasha Drygalov. paraszt-konty, melyet soha nem látott józan.
mi tévedt szája előtt talált egy helyi jellegzetes épület Sasha. Sasha felpillantott olvasás nyomozó Marinina. Próbálom kisimítja az arc - ez nem. A fali mosolygott Arkady Raikin.

Nem értem, hogyan lehet

- Nos, jó lenne inni vodka? - mondtuk neki.
- ... A Treat!

Én csökkentette a következő kérdésemre benderi „Menyasszony a városban van?” Menyasszonyok onnan ugyanúgy 2-Nyenyec aki szolgált alkoholos igen általános áruház elárusítónő.

Nem értem, hogyan lehet

Ezután az arénában kiment legsúlyosabb személy nyenyec királyság - Jura. Ez olyan ügyesen volt a szólista egy beszélgetés Sasha, először rájöttem, hogy miért van szükség egy vezetőt az ilyen helyeken. Jura vezette őt bármilyen témáról, én rendszeresen megszakad, összerezzent a kérdést: „Nos, Sasha, egy lány valami van?” Sasha rendszeresen motyogott valamit, és beleegyezett. Kiderült, hogy nem így van. Én már nevetséges egy kérdést, és nem igényel választ. „Nyíló ajtók” vodka véget ér. Ideje vissza.

Sasha, két Nenko alkoholisták és szatócsboltjával elárusítónő integetett utánunk. Civilization elhagyta a hajót vissza Naryan-március Vagy lehet, hogy csak mi maradt.

* * *
Az ötödik napon az északi. Gyűrűk ujjaim végül engedett a sport ruha.
Hirtelen, Naryan-Mar mentünk horgászni, közel a Jeges-tengeren. Pike, keszeg, lazac, hálózatépítés, spinning, fehér húsú, Lovygin: válasszon egy idegen elem ebben a sorozatban.
Tól Naryan-Mar óra UAZ a hajóra. Onnan egy másfél órás, dobálják a hullámok, az óceán.

Nem értem, hogyan lehet

Utaztunk két hajó. Párhuzamos hajó futott egy Kiryusha. Kirill tökéletes, amelynek számos bájos élősúly minden alkalommal beszélt egy idegen madár nyelvet. Ez nagyon gyors és elmosódott. Ez csodálatos, de ez a madár nyelvjárás érteni mindenkinek, aki csak nekünk pavel_kosenko.

Óra után potoroo célt sikerült elérni. A szélén a világ, három kunyhókat. A skála a világegyetem nagyon nehéz elképzelni. Úgy tűnik, hogy Rio de Janeiro és Buenos Moszkva, majd közelebb.

Azonnal az asztalra formájában ebéd elterjedt friss lazac, vodka, zöldség, valamit annak északi-halandzsa motyogta Kirill. De alkalmazkodni Kiriushin nyelvjárás, és van egy teljes megértéséhez.
Vissza az üzletben a szárazföldön (és itt a koncepció eltolódott egy fokozattal) Kosenko buzdított, hogy vigyem a pezsgőt. Ebben a helyzetben úgy nézne istenkáromló. De előre előre, mi lesz a szólistája vodka az asztalon - nem voltam hajlandó ezt felháborító.
Nem értem, hogyan lehet

Egy órával később, mentünk fel a hálózatra. Mivel van két dolog, amit nem lehet az életemben, mert a fizikai jellemzők - evezés és a kerékpározás a csónakban, pihentem. Pasha evezett Jura fel a hálózatot.
Nekem úgy tűnt, hogy az életem túlcsordult valami paraszt, bár én összeomlott, míg a farán.

Pozdnevechernee ételek gazdag volt. Azonnal elkapta a halat lassan, de biztosan fordult a fülbe. Under történetek a mindennapi élet, a nyenyec rendőrség teljesítményét a Jura minden telt az éjszaka.

Nem értem, hogyan lehet

A rusztikus még itt van. Azt mondják, ha ül itt egész télen, és tanulni minden bump a horizonton, meg tudjuk érteni az igazi Tao.

Reggel vitorlát, hogy összegyűjtse a fogás. Hal volt túl sok, de nem ez az egyetlen északi szabványoknak. Ide egy. Itt a parton, hogy itt - az egyik ide. És egy pár csuka.

Fish ment a hajó remegett. Azt szórakoztat magam, hogy ez adta mindegyikük a neveket: Evlampy Borisych, Zahar Prokorevich, Lenka-IDE. A felesleges, szinte minden úgy döntött, hogy senkinek.

Nem értem, hogyan lehet

Soha többé meghökkent ezek a csodák: itt valahol tényleg szélén a föld magányos otthon, az emberek élnek, vágott tűzifa, fűtötte a kályha, készítsen vizet, a halak vágni egy késsel. Még a Google Meis már nem mutat ilyen helyen, és borított fehér. Egy ilyen fantasztikus visszavonulást. Ahol az emberek már nem létezik, így csak a neveket. Paradise egy sátorban.