Hogyan nyerjünk egy régi kanapé

Csinálok egy túra Tündérország Ergaki (West Sayan), hogy nálunk is furcsa jelenség. A 10. napon a kampány, mi voltunk a völgyben Taygishonka, az egyik legfestőibb Ergaki. Én magam akartam fotózni van köd, ha szerencséd van, és társaim, St. Petersburg fotósok, célja, hogy elérje a híres vízesések Bogatyr és Grace. Az időjárás tiszta volt és napos. De a tizedik napon kezdődött kiváló száraz ködöt. Megragadta a kamera, mi futott át a völgyet. Nagyon érdekes volt látni, hogy a hatalmas sziklák körülvevő völgybe, majd teljesen eltűnt a siketek köd falra, majd újra megjelenik.

Kezük alatt húzza meg a kanapén

Fog világ egyre terjedelmes miatt egy jól meghatározott tonális szempontból. Az egyetlen fontos dolog, hogy válasszon a szög, hogy az előtérben biztosan lenne egy tárgy.

Taygishonka enyhülést a völgyben nagyon változatos. Megtalálható sík területeken, és sziklák, és a sziklák. Beletelt fák szerkesztését, bementem, hogy a völgy, ahol a fák nőnek.

A völgy könnyen mozgatható - van egy állandó kurumnik. „Élő” kis kövek. De ahogy meg kell választani óvatosan!

Kezük alatt húzza meg a kanapén

Este megvacsoráztunk, és elment a sátrak és a pihenés. Elkezdtem elalszik, amikor a sátor megrázta ugrál. És a csend utána! Mi ez? Ha valaki leadta a kő nagy erővel. Miközben azon gondolkodtam, nem volt még néhány vonással. Az előszoba hengerelt a labdát a jég. Így kezdődött C. Általában Ergaki fok - a leggyakoribb. Minden nyáron, megjegyzem jégverés 3-5 alkalommal. Néha jégeső is nagyon erős. De most valami hihetetlen! Mivel a képernyő lehetetlen volt beszélni. Akarta, hogy a kép egy természetes jelenség, én kiszálltam a sátor. de kaptam néhány vonással, sietett vissza. A jégdarabok többnyire 10 mm átmérőjű, az obychnoy mérete. De voltak jégdarabok 20, sőt 30 mm. Legfőképpen, féltünk, hogy most szakad a sátrainkat.

Később megtudtuk, hogy a szomszéd völgyben és ott - turisztikai sátor csak tört az ütéseket. Azonban nem láttunk ezek a sátrak, talán ők voltak a rossz minőségű. A sátrak álltak, ami nagyon boldogok vagyunk!

Az ütések jégverés érintett növények. Érdekes volt megfigyelni, hogy a tárnics virág gyorsan dobott, jégeső - és szinte mindegyik túlélte. Bergenia levelek többnyire ellenállt a támadás az elemek. De a többi fű volt törve, hogy úgy mondjam, a szemétbe. Széles levelei hunyor többször vágott, mint a penge. Szárak ölt, hanem hagy - néhány zöld szálak.

Kezük alatt húzza meg a kanapén

Aztán találtam és fényképezett az egyik legnagyobb jégszemeket. Beszéljétek ezt az eseményt, mentünk sátraikat újra. Éjjel kell számolnunk egy másik kaland - egy találkozót az UFO. De azt hiszem, hogy ez az esemény jobban kezelhetőek egy másik téma. Másnap találkoztunk a fényes napsütésben. Mintha mi sem történt volna.

Ezek egyike volt a falak, a völgy és a jégeső repülési UFO. Grad már teljesen megolvadt. Föld közelében, a fa tele volt gallyazás - mint Gulliver kertész díszítve a nagy olló.

Megy Ergaki, hogy készen áll a különböző meglepetés. Furcsa, titokzatos, paradox országban.